vrijdag 7 november 2008

Like rain



Regen druppels vallen naar beneden,
eerst langzaam amper te merken.
Druppels worden groter en groter,
ritmisch verhoogt het tempo waarmee ze vallen.....

Wat een mooi vergelijk met het verlangen naar meer van Gods aanwezigheid in mijn leven.

Like rain
Abba Father, You are faithful;
God of comfort,
Gracious Savior,
I'am here to linger,
Longing just for You;
I confess my heart is weary,
show compassion, Lord,
I'am thirsty,
Open up the heavens,
refresh my heart again?
Let Your presents fall on us like rain;
shower us with living water,
fill this place;
desert places flower once again
Let your present fall on us like rain.
I depend on You completely;
In time of need or time of plenty,
You will never leave me;
You are always near.
Lord, Your goodness tastes like honey,
endeless streams of grace are running,
pouring out new mercy,
washing me with love.
Let Your presence fall on us like rain,
shower us with living water,
fill this place.
Desert places flower once again;
let Your presence fall on us Like Rain.
songtekst van Leann Albrecht
Op een regenachtige dag als vandaag,
vult dit lied mijn hart en ziel.
Elke druppel is een dank je wel aan Hem,
die voor mijn zonde gestorven is.
Regenweer is niet langer nat en/of triest,
maar Pure Genade van God.
Ik wens je een gezegend weekend "LIKE RAIN",
abigail =)