woensdag 10 september 2008

I belong to You

I belong to YOU
rrr
You are the flame in my heart
You light the way in the dark
You are the ultimate star
You lift me from up above
Your unconditional love
Takes me to paradise
rrr
I belong to YOU,
and You,
belong to me too
You make my life complete
You make me feel so sweet

aaaaaaa


Dank U, Heer, dat U de tuinman van mijn ziel wilt zijn.
U bent bezig met alle onkruid één voor één te verwijderen,
met het voeden van de bodem en met het planten van Uw vruchten.
Dank U dat U mij de ogen hebt geopend
zodat ik kan zien dat onkruid en vruchten niet samen kunnen groeien in mijn ziel.
Verwijder mijn zonde, Heer,
keer op keer,
laat Uw liefde in mij tot volle bloei komen.
amen

1 opmerking:

Thomas & Magali zei

Amen!
Je bent aan het schrijven geslaan hé^^
Dank je voor je reactie op mn blog. Tgedichtje is idd zelfgeschreven, maar al een tijdje terug, dus het was niet tot aanleiding van de vrouwenavond ;-)
Luf ya! Mgli