woensdag 11 november 2009

i need YOU

Alstublieft Heer wees mij genadig,
mijn God,
O Heer laat alle ongerechtigheid uit mijn leven verdwijnen zodat uw wil geschiedde!

Witter dan vallende sneeuw
is de ziel die gewassen wordt door Uw bloed,
schuldig ben ik,
kom Heer en maak mij weer rein!

Schep in mij een nieuw hart een puur hart,
u alleen Heer bent de vreugde van mijn hart,
mijn redding
o Heer ik smeek U,
schep in mij een nieuw hart,
een puur en rein hart
in Uw nabijheid wil ik zijn.

Zonde doet mij zien,
brengt mij op mijn knieën,
Uw genade Heer richt mij op,
keer op keer,
mijn hart is vol dank Heer!

Gewoon zoals ik ben
kom ik tot U
geen enkele grond heb ik om te delen in Uw bloed!

En toch elke keer opnieuw roept U mij om bij U te komen,

O Lam van God,

ik kom ............schep in mij een nieuw hart!

1 opmerking:

Thomas & Magali zei

Je blogje terug gevonden? :)
Mooi gedicht!