maandag 9 november 2009

every day



Elke dag opnieuw
leef ik in Uw genade
weet U waar ik ga
weet U het als ik val
Al mijn wegen en daden zijn door U volkomen gekend
elke dag.............



In Uw liefde
weet ik dat je toelaat
de dingen die ik niet kan bevatten
die U eer en glorie brengen
elke dag.............



Ik ben zo dankbaar voor Uw werk in mij
voor het brandende vuur van pijn
Ik ben zo dankbaar voor Uw kracht
die mij leid
elke dag.............



Uw kracht geopenbaard als ik zwak ben
U helpt mij verder te zien
Uw liefde uitgestort in mijn hart
Uw vrede vult mijn verstand
liefdevol raakt U mijn hart
alleen U grote naam prijs ik
elke dag..............



In al mijn onzekerheid
is U Woord al wat ik echt nodig heb
te mogen weten dat U in alles bij mij bent
elke dag..............

Geen opmerkingen: